onsdag 4 maj 2011

Dagens kaos

Ja jisses! Började dagen med årets "försovning". Hade planerat att klockan skulle ringa 05.55, men den ringde inte överhuvudtaget. Jag vaknade av mig själv en si sådär 07.15, alltså en kvart efter jag skulle ha börjat! Härligt! Var i alla fall på jobbet strax efter halv åtta. Jag måste ha varit supersnabb?! Tur att jag slapp undan fortkörningsböter, som min kollega tyvärr råkade ut för idag. Dagen har alltså varit upp och ner för fler än mig idag :P Skönt att komma hem tidigt en sådan här dag. Det blir verkligen så himla fel med allting när man är tvungen att stressa på morgonen. I morgon är det jag som ställer en riktig alarmklocka, för mobilen kan ju dra något gammalt över sig. Stänga av sig sådär? Nej, dä ä riktigt dåligt stil dä!



Bjuder lite på mig själv idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar