lördag 14 maj 2011

Lördag!

Fy så gött med helg!! :) Solen skiner i solstaden och jag ska ner på stan och handla diverse nödvändigheter. Köket ser ut som ett bombnedslag just nu, och jag skulle behöva putsa på hela lägenheter känner jag. Den är i stort behov av dammtorkning!! Men det får vi ta ett annat liv, eller senare idag ;) Hela veckan har jag tänkt lägga upp bilder från förra helgen, men har liksom inte blivit av och jag har varken haft tid, ork eller lust. Men tänkte ta mig tiden nu denna helg :)

Igår var jag och min vapendragare på ett pump-pass (skivstångspass) och vi gjorde sedan en repris av förra fredagen! Myspys :) Tur att Linn kollade vad det fanns att kika på på tv, för annars hade jag missat Gagas konsert på Madison Square Garden i New York! Det var precis samma som jag och Cissi var på, för ganska så exakt ett år sedan, i Globen - The Monster Ball Tour. Jag ska banne mig kolla upp om den finns att köpa i dvd-format. Det var det grymmaste jag upplevt! Vill gärna behålla det som ett minne, vore underbart om man kunde köpa den! Kosta vad det kosta vill :) Gaga är underbar! Så är det bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar