fredag 20 maj 2011

Fredagsmys

Det blev fredagsmys med min prinskorv istället för Kajs! Hennes gubbe kom till Karlstad idag han med, så det passade bra för oss båda att ställa in :) Min skrot kom hem idag för att vara hemma i helgen :) MYS! Han kom hem igår med, fast han jobbade idag. Vi åkte båda två vid 6-tiden, han mot Charlottenberg och Norge, och jag mot Dirigenten :) Jag tyckte det var lite onödigt att han skulle åka så långt fram och tillbaka när han ändå skulle hem idag, men det tyckte inte han för han längtade efter mig. Kände mig lite mean när jag uttalade mig så, fy på mig :P Längtar ju efter honom också, givetvis!
Nu ligger vi här i soffan och jäser efter kvällens middag - tacos. Han spelar xbox, och jag nördar runt på mitt håll. Men nu får det vara slut med det, det är ju trots allt fredag och då ska man väl ändå "nörda" ihop? ;P

Fick nyss en mysig kommentar: "Fan vad du är snygg älskling! Åh vad jag älskar dig!" Och sen en puss, blir så glad när jag får höra sånt! Det är min goding det! :)
Nu ska vi mysa med jordgubbar och glass, gammaldags vanilj :) MUMMA!


Ha en toppenfredag, för det ska vi! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar