måndag 14 februari 2011

Alla ♥s dag

Firades i Orsa med familjen. Älskling är ju i Hallsta och jobbar... Vi firar på (om han kommer hem då) torsdag :) Men jag klarade mig rätt fint ändå måste jag säga, jag blir så himla kinkig när jag är sjuk och trött :O Men så blir väl alla... Vi tar igen förlorad tid när vi ses, vilket är snart!
Har bakat kladdkakemuffins till fikat idag. Dom blev lyckade :) Lite hallon under grädden blev dom både lyckade och grymma!

I morgon bär det av ner till stan igen, tillsammans med svärmor och båda svägerskorna. Dom ska shoppa och jag passar på att åka med, så får vi bilarna bytta också :) Skitbra! På onsdag är jag tillbaka på jobbet igen! Pigg och fräsch (hoppas jag). Nu ska jag fortsätta kurera mig i soffan tillsammans med mamma, pappa och Nicke


Glad alla dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar