måndag 7 februari 2011

Måndag it is

Ja nog är det så :) Jag har haft en mycket bra måndag! Dagen började tidigt. Vid 5 i morse åkte älsklingen till Hallsta. Jag lyckades somna om en stund, min klocka ringde vid 6. Efter jobbet tog jag mig en välbehövlig sväng på stan! Samlade vuxenpoäng genom att besöka banken. Sedan skrotade jag runt i inredningsaffärerna. Skulle kunna köpa hur mycket som helst :P MEN, det jag köpte var ett pennfodral, pennor, flikar till blocket/pärmen som jag också köpte. Skriver "pärm" för den är typ som en pärm, med ett inbyggt kollegieblock. Hoppas ni fattar :P
Har fixat och trixat som bara den här hemma idag. Satt upp gardiner i vardagsrummet, dammsugit, plockat och plockat och plockat... Nu börjar det se ut som ett hem på riktigt :) Men inte gästrummet, det får helt enkelt vara ett "avlastningsrum" för stunden. När Mats kommer hem i slutet på veckan får han hjälpa mig att skruva på benen på gästsängarna. Det får bli helgens projekt :) Måste kolla på tapeter också... Ja som ni läser så finns det mycket kvar :P Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, om jag hinner innan ögonlocken rasar igen vill säga! Första natten ensam i lägenheten, kan ju bli intressant! ;)


Natti ♥

1 kommentar: