lördag 12 februari 2011

Bad hair day?!


Saknar mitt hår. Varför klippte hon bort så mycket? Saknar att kunna göra i ordning det, ha utsläppt. Men sist jag provade började jag gråta, sedan dess har det fått blivit uppsatt. Så där går det när jag ska prova något vågat! Påminn mig att aldrig göra det igen! Luggen trivs jag fortfarande med. Tjock lugg har jag länge funderat på, så det gjorde inget att hon gjorde en sådan. Men den hade sett bättre ut med lite mer hår för övrigt på skallen. För den delen så känns det som att den är det enda som växer på huvudet, snart ser jag ingenting :P Aja, får köra uppsatt i någon månad till. Kanske vänjer mig, men har svårt att tro det. Jag som hade sparat så mycket! Hoppas det har kommit ut en del till sommaren i alla fall! Jag är ju mest på jobbet ändå, och där är det gött att ha uppsatt. Alltid något...

Ge mig tillbaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar