tisdag 22 februari 2011

Dubbelt i soffa


Nu har denna goding anlänt! De ringde från Sonnelids idag, när jag var på jobbet, och pratade in ett meddelande på telefonen. Jag blev givetvis vääääldigt glad, som vi väntat!!
Men, nu återstår ett problem...


(Bilden tagen i Mats förra lägenhet i Orsa)

...den nuvarande soffan som just nu står i vardagsrummet! Vart ska vi göra av den? Tränga in den i gästrummet, som jag tänkt fixa i helgen :P Haha, det är nästan skrattretande. Måste sälja den... Det här går ju inte. Får ta ett allvarligt snack med älsklingen när det är sängdags :) Någon som är intresserad kanske?! Av soffan alltså ;)

2 kommentarer:

  1. Bara sätta ut den på Blocket och den som vill köpa den får komma och hämta den! ;P Jag satte ut min tjocktv och fick den såld direkt. Och flera ville att jag skulle åka och lämna den åt dom, men nej sa jag och de ville ha den så gärna så då kom dom iaf! :) Sålt en massa kursböcker på Blocket också, går bättre att sälja än vad man tror. :)

    SvaraRadera
  2. Ja vi får faktiskt prova det! Soffan är ju i bra skick :) Svårt att komma fram till ett bra pris bara... Vad bra att det gick smidigt! Vore jättebra att bli av med den så fort som möjligt.

    SvaraRadera