lördag 5 februari 2011

Pain in the ass

ÄNTLIGEN kan jag sitta ner vid datorn i lugn och ro. Just nu befinner jag mig i Dalarna! Kom hit igår kväll, åker tillbaka värmelandet i morgon igen. Dagarna går alldeles för fort... Vilket gör mig en smula irriterad har jag känt. Jag vill få i ordning så mycket som möjligt, och så snabbt som möjligt. Det stör mig något så otroligt att soffan inte kommer först om massa veckor! Fick i alla fall till en omtapetsering i vardagsrummet till v.10. Trodde inte det skulle gå så fort eftersom tanten sa att vi fick lov att vänta en bit fram inpå våren. Så det känns ju skönt! För de tapeterna är vidriga. Hur kan det ha varit modernt med aprikos/orange?! Randiga dessutom. Det är så man ryser!!

Under veckan som varit har vi ändå lyckats mes ännu ett IKEA-besök, handlat byrå till hallen och vitrinskåp till vardagsrummet på Jysk. Måste handla gardiner till köket också. Har tänkt mig en kappa, vit. Blir nog jättefint! Kommande vecka jobbar jag inte lika långa dagar som denna, så får försöka hinna med lite grejer. Så gott det går!

Röra i vardagsrummet. Sätter ihop byrån till hallen! 9 j*vla lådor att skruva ihop. Plus tre till, till hatthyllan! Men fint blev det :)


Usch. Vet inte hur jag ska komma ur denna stress! Tror det blev för mycket för mig med nytt jobb och flytt på samma gång. Det är alldeles för mycket att ha i huvudet känner jag... Det är drygt att vara perfektionist, ända ut i fingerspetsarna :P Jag får nog börja meditera om kvällarna ;P Nej men skärpning får det bli. Annars orkar ingen med mig, varken jag eller någon annan. Det känns som att jag är en riktig pain in the ass för tillfället! Det känns faktiskt som jag skulle behöva en riktig omgång på dansgolvet! Då måste jag ligga still och ta det lugnt dagen efter :P Får ta det nästa helg, för nästa vecka börjar Svenska rallyt! Har aldrig varit ut under rallyt, är väl på tiden nu då kanske? :) Fasen. Bott i Karlstad i fyra år snart och inte varit ut under rallyt. Katastrof :P




Nu ska jag åka och hälsa på Nina. Så det så!

1 kommentar:

  1. SKAMLIGT!!!!!!
    Du måste ju gå ut när de är rally vännen!!!

    Åh ni köpte de fina hallmöblerna :D Ja är sjukt avis!

    Höras om vilken dag vi ska ses :)

    Kram Madde

    SvaraRadera