torsdag 10 februari 2011

upp&ner

Smurfar runt och kikar efter recept som jag tänkt prova tillsammans med M. Den dagen jag får träffa honom vill säga! Har hittat några tips som verkar lovande. Ska bli spännande att prova!
Ja, att leva med en rallare är ju som sagt aldrig tråkigt. Idag när jag var på väg hem från jobbet, och var som mest trött (dunderförkyld och ska vara hemma i morgon), ringer jag upp min kära sambo som levererar bomben, alldeles i "rätt tidpunkt", att han inte kommer hem idag. Och inte på hela helgen! Jag bröt ihop och kom igen kan man väl säga. Kommer nog aldrig lära mig :P Men nu kan jag skylla mitt lilla anfall på trötthet och förkylningen. Nu är jag betydligt lugnare. Pratade med honom för en timme sedan, och då var det inte klart ändå att de skulle stanna. Så ja, vad ska man säga? Man kan då aldrig sluta förvånas. Hoho!


Idag har jag lyckats tvätta fyra maskiner med tvätt och bakat morotskaka., trots massa hosta och snor. Borde inte gjort det, men nu är det gjort och det känns riktigt skönt! Pga det så är jag helt död nu och känner hur jag dras in mot sovrummet. Fattar inte varför jag bara inte går och lägger mig?! Tror jag har någon inneboende regel att säng före 22 inte är ok :P Men just nu känns det mer än ok! Sängen är nybäddad och jag nyduschad och suuupertrött. Vilket underbar komibnation jag och sängen skulle vara! Johanna + sängen = sant!

Madds var här idag, och det var supermysigt med lite tjejtid. Vi drack te och åt morotskaka ♥

Puss på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar