måndag 28 februari 2011

Ordnat kaos

Möttes av en inte alltför rolig syn när jag kom hem idag!

Insåg ganska snabbt att jag kan glömma allt vad tv-tittande heter, Halv 8 som är i Karlstad denna vecka t.ex.!! Men hur som helst är det tokskönt att tepetseringen är igång! Hoppas det är klart till onsdag då jag får besök :D Idag har han rivit ner dom gamla tapeterna och spacklat. I morgon lär han väl ska slipa och hinna smälla upp de nya tapeterna?! Hoppas hoppas hoppas.

När jag kom hem åt jag mat ochsatte igång med detta istället för att lägga mig i soffan:


Kladdkakemuffins som jag ska bjuda mitt främmande på :P Och som jag ska bjussa kollegorna på i morgon, när vi har långdag och möten. Kan vara gott på eftermiddagen med en liten sugar rush! Dessa tisdagar... Det var inte mycket barn på förskolan idag. Kan bero på att det är sportlov, vi chansar på det :) Ingen förälder som sagt något så, hehe. Här får vi dra egna slutsatser helt enkelt!
Klockan är redan efter 21. Jag är tokpigg!! Lyssnar på massa partymusik och laddar för helgen :D Det var verkligen jättelängesen jag var ut på krogen nu, så nu är det dags. Det ska bli hur roligt som helst! Nu ska jag duscha och göra mig i ordning så jag kommer i säng någon gång. Lång dag i morgon som sagt!

Puss :*

1 kommentar:

  1. Jag vill komma och hälsa på dig/er snart! :)

    SvaraRadera