onsdag 16 februari 2011

Däppt

Däppt i däsan. Usch vilken förkylning från helvetet jag fått! Igår när jag tyckte jag började känna mig pigg, slog det om och jag blev jättetäppt. Hostan har lindrats, men värre med "täppan" som sagt... Känns som jag kommer få dras med det här ett tag. Tur älsklingen kommer hem i morgon och tar hand om mig ;) Undra kan man göra vad vi ska hitta på våran första ensamma helg i Karlstad? :) Ska titta vad som går på bio tänkte jag. Vi lär ju även fira hjärtans dag.
Det kändes att vara tillbaka på jobbet. När jag kom hem satte jag inte på tv:n som jag brukar, utan jag föredrog att ha den avstängd och njuta av tystnaden. Det var skönt :) Har diskat, dammsugit och satt upp gardiner i köket. Nu börjar det bli mer ombonat här :) Hoppas Mats ser någon skillnad när han kommer hem ;P

Nu ska jag ta mig en kopp te, mysa i soffan och så småningom dra mig mot sängen. Den STORA 180 sängen! Men i morgon natt kommer den inte kännas riktigt lika stor i alla fall ;) Så det ska vara ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar