tisdag 15 februari 2011

Snorisch

Snoret rinner och halsen börjar värka igen. Men i morgon måste jag till jobbet! Är i vilket fall som helst piggare nu, så nu får jag bita ihop till det blir helg igen. Har ändå rätt ok:iga jobbdagar kvar av denna vecka.

Onsdag: 7.00-15.00
Torsdag: 8.30-18.00
Fredag: 7.30-14.30.

Det funkar! Måste komma ihåg att köpa frukost till på torsdag. Den enda dagen jag äter frukost hemma under vardagarna är när jag börjar 8.30, vilket inte ens händer varje vecka. Så frukostutbudet är inte så brett om man säger så :P


Detta stod så fint utanför min dörr när jag kom hem idag. Alla hjärtans -och krya på dig present från Bibbi (som jag vikarierar för till i sommar). Så himla gulligt tycker jag :) Blev jätteglad! Och vilka goda hjärtan sen! Smakade inte alls som vanliga geléhallon/hjärtan, svårt att förklara men dom här var mycket godare i alla fall :) Tack Bibbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar