söndag 27 februari 2011

show me the meaning of being lonely

Usch. Varje gång hjärtats arbetstelefon ringer känns det som jag får en spark i magen. Så var det även denna kväll. Han skulle ha åkt i morgon bitti, men nu är han redan på väg på jobb. Han fick lov att åka direkt, jobba natt ska han göra... Och jag känner mig som den mest ensamma i hela världen! Hatar när det blir sådär panikartat, jag hinner ju inte ställa in mig på någonting. Det enda jag hade ställt in mig på idag var massa mys, glass, te, soffhäng och Wallander. Men icke... Nu har jag suttit här i soffan och gråtit en stund och tyckt synd om mig själv, så nu känns det liiiite bättre. Ser väl ut som ett mähä :P Helt rödgråten och snorig på det. Det blev även lite lättare att vara Johanna när E frågade om hon fick komma och hälsa på. Behövs lite tjejsnack i vardagen då och då! Nee, nu får jag rycka upp mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar