torsdag 24 februari 2011

Helgpepp

Åh, i morgon är det äntligen fredag! Älsklingen ska skriva upp för BE-körkort i Västerås, efter det kommer han hem till Karlstad. Jag slutar halv tre i morgon, vi är nog hemma rätt samtidigt :) Vi ska äta trerätters här hemma och mysa järnet!! Detta blir våran första helg här i Karlstad. Vet att jag sagt det förut, men det har alltid varit något som påverkat så det inte blivit så :P Men nu ska vi vara på plats. Ska bli skönt att få vara ensamma en helg faktiskt...

Jag har tagit en massa bilder på lägenheten, i alla vinklar och vrår jag kommit åt :) Tänkte jag skulle få in dem här i helgen, så får ni se hur den ser ut i dagsläget! För till veckan blev det ändrade planer. Målaren ringde idag och kommer på måndag morgon redan! Så till veckan får vi så gott som en ny lägenhet, med ny soffa och nya tapeter :) Och eftersom jag tycker det är så kul med före och efter bilder så ska såna givetvis publiceras ;) Positiv förändring är rolig. Gästrummet hänger fortfarande över mig... men det får göra det ett tag till. För än så länge får det figurera avlastningsrum, till bl.a. surroundsystemet (som ska upp när tapeterna är på plats), gammelsoffan till den blir såld osv. Så är det och så får det bli! Svårt att få in i huvudet bara :P Det rummet är verkligen mitt hatrum... Men det blir bra bara allt kommit på plats där det ska vara. Nu ska jag ta mig en kopp te och en macka. Sedan får det bli lite Vyssan lull och efter det dags att sova, börjar 7 i morgon.

Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar