tisdag 5 april 2011

120

Huu vad dagarna går! Känns som att det är det enda jag skriver när jag går tillbaka i inläggen och kikar :P Hinner tydligen inte med att blogga verkar det som. Men vet en faktor till att det blivit dåligt med det, och det är min gamla dator. Den var så seg så jag gjorde det mest nödvändiga när jag använde den. Nu har jag en ny, så nu ska jag väl t.ex. kunna lägga in lite bilder utan att något ska hänga och köra ihop sig :P I morgon slutar jag tidigt, och på fredag. Då ska jag på lite personalkalas! Och på lördag förmiddag någon gång kommer min kusin Renée hit :) Vilken helg! Ser verkligen fram emot den. Nu ska jag mysa ner mig i soffan och läsa i en bok jag köpt; Hur kunde hon? Gött att plugget är slut så man har tid och ork att läsa annat än kurslitteratur!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar