onsdag 20 april 2011

Desperat hemmafru

och heltidsarbetande förskollärare på samma gång. Igår var jag antagligen så j*vla trött så jag totalt glömde bort Desperate housewives. Katastrof! Satt till och med framför tv:n och ugglade men kikade på fel kanal, 4:an och Äntligen hemma. Hallå?! Hur flummig får man vara. Tur Internet finns :) Ska kika på det ikväll tänkte jag, bara jag har duschat. För nu har jag då gjort precis allt inför resan, förutom att packa :P Men nu kan jag spegla mig i både bilen (insida+utsida) och lägenheten! Har tänkt flera gånger idag; jag skulle verkligen vilja ha en flickvän som jag, vilken tur Mats har ;O

Hjärta/skylt i trä, hänger på ytterdörren

"Låda" i trä. Perfekt till alla våra köksredskap! Vi har typ dubbelt av allt :P


Båda sakerna är köpta på Boulevard i stan. Älskar den affären!

4 kommentarer:

  1. Den där vita som det står KÖK på..Vad kostade den?..finns den att köpa här uppe nånstans tror du??

    SvaraRadera
  2. Oj kommer inte ihåg... ca 70 kr kanske? Var under hundringen iaf! Kolla Orsakullan neren på byn, eller Lilla magazinet på gågatan i Mora! Dom har lite såna här vita, fina grejer :D Kan köpa en åt dig annars. Kommer nog upp till första helgen i maj igen!

    SvaraRadera
  3. Jag ska kolla OrsaKullan till veckan..annars hör jag av mig till dig får du köpa en :)

    SvaraRadera