fredag 8 april 2011

Balle

Har suttit ute på balkongen ända sedan jag kom hem vid tretiden. Kunde sitta i endast trosor och linne :) Hur gött är inte det?! Vi hade verkligen turen att vår ligger i rätt läge också, lite morgonsol och sol resten av dagen fram till typ 18 :) Lagom för att palla med en frukost där ute på sommaren, och middag på kvällssidan då den passerat över taket. På dagen blir det antagligen för jobbigt att sitta där, men såhär års och framåt är det alldeles perfekt :) Skulle aldrig i mitt liv flytta in i en lägenhet utan balkong! Det är typ hälften av boendet känns det som. Så himla skönt att kunna gå dit och sätta sig och få lite färg på näsan, istället för en parkbänk :) Tror inte jag fått så lite färg på näsan heller. Känner mig alldeles stel i ansiktet :P Är lite småröd på resten av kroppen med för den delen. Behövs! Är trött på att vara blek, nästintill genomskinlig!
Om ett tag ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för lite personalmys i Skåre. Ska bli sköj :) Och i morgon kommer bästa Renée!! :D Oj oj vad vi ska mysa och bara ha det bra!

Längtar till i sommar. Då kommer jag definitivt åka massa båt! :) Bilden är tagen sensommaren -10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar