torsdag 14 april 2011

F&S

Om en timme är jag på mitt första pass! Är lite sådär barnsligt nervös på något vis, fråga mig inte varför :P Kanske för att det är ett nytt ställe, är ju van med KAU IF:s pass, nu vet jag ju inget vad dessa pass innebär. Hur intensiva pass det är, vilka ledare osv. Men det blir nog jättebra :) Fick reda på idag att Linn också tränar där, så nu har jag ännu en att släpa mig iväg med :P I morse kände jag av halsen, men det gav sig ju mer morgonen skred fram. Typ samma visa som förra veckan alltså, lite halsont och snörvel mot helgen. Men av någon anledning gick det över, och nu är det tillbaka lite grann. Hoppas det inte utvecklar sig... vill inte bli sjuk! Vilka sega dagar jag kommer ha här hemma då. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade något för mig om dagarna. Tänk att vissa istället gör allt för att slippa jobba?! Bara sitta hemma och typ ringa och nöta på alla andra som gör sitt för samhällets ruljans och faktiskt jobbar. Det finns då folk till allt :P Urk. Nej, något vill man väl göra. Ibland kan jag tycka att jobba heltid är asjobbigt. Men jag och hjärtat får passa på att jobba och spara som ett par tokar nu när vi är unga och fortfarande utan ungar. Sedan vet man ju vad pengarna går till :) Är ju inte billigt med barn precis. Har jag möjlighet och om jag vill det då kommer jag nog gå ner i tid, i alla fall när barnen är små. 75 % verkar lagom! Haha, gud vad jag planerar. Nu får jag ge upp för en stund :P Men längtar en gnutta till det är dags också, även om jag just nu vill fortsätta som livet som det är. Den tiden vi får för varandra nu är inte överdriven, så det är skönt att bara få rå om varandra ett tag framöver :) Om en vecka åker vi upp till Dalarna för lite påskfirande med våra familjer. Det kommer utan tvekan bli en underbar helg!

Nu måste jag klä om och klä på mig och traska bortåt friskis och fröken V :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar