söndag 17 april 2011

Tränad, duschad och har precis alldeles nyss ätit två ägg! Fy tusan vad skönt det var att få röra på kroppen igen! Fattar inte varför jag tillåter mig till så långa uppehåll... Jag trivs ju så himla bra med det här träningssättet så det är inte sant! Är så glad att jag hittar ett alternativ för ridningen som jag tycker är roligt, även om inget i världen kommer slå just ridningen och allt vad den ger mig :) I morgon kör jag på step med Linn. Ser fram emot det :) Även om mina ben ganska så troligt kommer vara helt döda i morgon. Var nämligen ute på en joggingrunda igår, som känns i benen idag. Nöjd att jag kommit igång :) Det har även min kärlek gjort. Han har avklarat vecka nr 2 på gym! Tycker att det är roligt att han också gör något i träningsväg som han trivs med. Men han blev nog glatt överraskad, för han har sagt flera gånger att gym inte är något för honom :P Men nu dricker han proteindrinkar och har sig. Lite roligt att tracka honom ändå ;) Hihi. Får se hur och vad vi gör under påsk för att hålla igång lite. Promenader är alltid lika mysigt, det är vi bra på - både på att mysa och promenera ;)


Bjuder på lite bilder från FBK:s guldyra:

FBK
10 000 pers var på plats på Stora Torget för att hylla grabbarna, jag och Linn var två av dem :P

Den här bilden tog jag nere på stan på torsdagskvällen, precis efter guldet var bärgat. Fler och fler anslöt sig, och festade sedan hela natten. Jag hörde biltutor och rop ändå in på småtimmarna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar