söndag 17 april 2011

Påskveckan

Tänkte redovisa den, i stora drag.

Måndag: Jobb 6.30-13.30. En sväng på stan. Step 19.30-20.30 med Linn
Tisdag: Jobb 8.30-18.00. Promenad med Kajsa
Onsdag: Jobb 7.30-15.30. Yoga 16.30. Packa.
Torsdag: Jobb 8.00-16.30 (hoppas få byta pass så jag jobbar 7.30-15.30 istället) Efter jobbet åker jag, älskling och Kajsa till Orsa.
Fredag: LEDIG! Curry ska tävla på hemmaplan. Jag är givetvis på plats :) Mys på Sandhed
Lördag: Svärmor och svärfar kommer hem från Växjö.
Söndag: Vi åker tillbaka till Karlstad. Utgång på Tempel?
Måndag: Sista dagen på ledigheten. Kan redan meddela att den kommer innehålla massa mys!!

Usch, helgen och påsken kommer gå alldeles för fort... Hade velat umgås med Mats under en lång period så jag får känna på känslan att "tröttna" en aning på honom. Missförstå mig rätt :P Hinner ju aldrig göra det under de korta stunderna vi ses. 4 dagar är ju ingenting! I höst, när hans jobbsäsong börjar gå mot sitt slut, har vi sagt att vi ska åka utomlands. Tror verkligen vi kan behöva det! Det är jobbigt att sakna också faktiskt...
I natt ringde han, vid 4-tiden, när han jobbar klart och skulle gå och lägga sig. Jag trodde att det hade hänt något, men han ville bara säga att han saknade mig, att han älskade mig och att
han ville höra min röst innan han somnade. Så himla söt! Såna där saker gör så mycket. Bara ett litet samtal med så få, men ändå så viktiga, ord kan jag leva på hur länge som helst. Efter det sov jag som en prinsessa :)

Jag älskar dig med. Obeskrivligt mycket!


Ge mig torsdag, nu!! Puss och god natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar