tisdag 19 april 2011

Påsk

Nu är det påskigt hos familjen Jackson/Sjöström. Tänkte bjuda på lite bilder så ni får se :)


Fulsöta :P
Tyckte jag var lite fiffig med björkriset :P



(Bytte bordstabletter efter denna bild togs)

Det är inte överdrivet pyntat, med ändå lite. Pyntade aldrig till påsk i mitt lilla skrymsle på Södra Kyrkogatan. Dels var den så himla liten, så det var inte så inspirerande och dels var jag i Dalarna så himla länge över påsk. Så är inte fallet i år, och nu är det mycket roligare att fixa och dona när man har en "riktig" lägenhet :) Mats kommer säkert påpeka att hönan är vit, för han tycker att mycket jag gillar är vitt. Men vit är en bra färg, stilrent och snyggt och går att matcha alla färger till. Så varför inte vitt lixom? ;) Jag är nöjd med pyntet. Påskliljorna har äntligen slagit ut, och påskriset har redan fått små löv. Vårtecken, inomhus! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar