lördag 9 april 2011

Solstaden

Karlstad lever verkligen upp till sitt smeknamn idag! Det är bokstavligt talat SOLIGT här :) +10 i skuggan redan. Underbart! Nu är kusin på väg hit. Och jag sitter och äter frukost. Ska sätta lite fart med strykning som är kvar, och sen ska jag bädda rent. Lär vara klar till hon kommer :) Då blir det en sväng ner på stadaaa! Jag har lite måsten där också. Hoppas vi kan gå ner utan att blåsa bort :P Det kändes det som jag och audibilen höll på att göra igår när vi var ute och åkte. Vinden drog verkligen i bilen! Började fundera ett tag om Bibbi hade spetsat min cola ;P Det var lite läskigt faktiskt. Kollegerna gillade audibilen :) Jag var givetvis snabb med att tala om att det inte var min, men då var de snabba med att förklara för mig att det ska jag ju inte säga! ^^ Älskling vill byta bil inom en snar framtid, men jag känner lite separationsångest :P Jag är lite knasig, fäster mig vid allt. Till och med en bil :D

Audi A6 3.0 TDI Quattro. Säger det er någonting? :P Såhär ser den ut i alla fall, fast mörkblå. Jag tänker ju inte precis klaga över att jag får åka med sen så mycket jag vill...
Audibilen


Nu måste jag sätta fart :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar