torsdag 28 april 2011

Slit och släp

och lite stek på det :) Det är innehållet av min dag. Lagom till M fick lägga sig för att sova i sin husvagn ringde min klocka (5.30) och det var dags för mig att stiga upp. När han vaknade slutade jag jobbet för idag (13.30). Så ser våra dagar ut just nu! Jag ska ska gå och lägga mig snart, och då börjar hans nattskift igen. Vi går om varandra så att säga :P
Idag har jag jobbat, solat, varit och tränat, städat ut påsken och gjort i ordning gästrummet. För i morgon kommer det nämligen gäster hit :) Och inte vilka som helst, utan mamma, pappa, Joel och Nicke :D Blev så glad när mamma sa igår att de tänkt komma ner. Det kändes rätt tungt att fira sin födelsedag på egen hand. Även om den är på måndag så har jag nu några familjemedlemmar hos mig i helgen så vi kan fira lite :) Det är jag jätteglad för. Det betyder enormt mycket

Här ligger vi på rad, i min förra lägenhet - mitt lilla skrymsle :D Joel i extrasängen, mamma och pappa i bäddsoffan och jag låg i min säng när jag tog kortet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum! ;)


I morgon ska vi fira Valborg på jobbet, vi ska städa gården och grilla korv till lunch :) Kommer bli jättemysigt! När jag slutar vid 17 ska jag åka och handla och sedan hem för att förbereda lite fredagsmys till de mina kommer. Mys!!


Godnatt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar