söndag 10 april 2011

Sööööndag

Idag är jag redigt sliten. Kom i säng sent i natt/morse. Sovit alldeles för lite så nu ska jag faktiskt ta och krypa till kojs! Men så roligt vi hade igår :D Det är värt trötthet och onda ben och fötter efter mycket traskande och dansande i höga klackar. Hinner nästan glömma bort mellan gångerna jag är ut hur roligt det är :) Tempel är verkligen tokroligt! Att ta bort Arena och bygga om till Tempel är det bästa dom gjort :) Idag har jag faktiskt tvättat, varit och köpt träningskort på F&S och varit på en timmes promenad med Kajs! Bra gjort med tanke på omständigheterna? Tycker jag minsann :) Nu dricker jag te och äter ananas. Sååå gott med färsk ananas! Längtar till i morgon. Då kommer min älskade älskling hem. En liten sväng dock, han ska upp till Dalarna på ett "ärende" på tisdag, och tillbaka hit för att mellanlanda igen innan han åker tillbaka 25 mil till söderut. Behövligt!Tack vare det blir det lättare att orka en vecka till utan honom.



Älska låten!!


Godnatt. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar