måndag 18 april 2011

Livet l(st)eker

"På min gata i stan". Vasagatan

Ännu en härlig dag i paradiset! När jag gick upp 05.30 i morse var himlen helt klar och det var redan +8 ute. Helt otroligt :) Älskar den här årstiden! Fast jag slutade tidigt (13.30) idag har dagen gått i ett ändå. När jag slutade stannade jag till på ICA Kvantum och handlade. Efter det stannade jag till på OKQ8 och fick bilen tvättad, så nu är den fin till påsk :) Skönt att snö och slask är borta nu, så man slipper en alltför skitig bil framöver. När jag kom hem satte jag mig på balkongen, och somnade i typ 40 min :P Vaknade och var redan skapligt stekt, så vände på mig och solade ryggen lite istället :) På bara några dagar har jag gått från fräknig och skapligt brun i ansiktet, till brun på hela överkroppen (framsidan). Även benen har fått färg. Hur gött som helst! När jag fick nog tog jag tag i strykningshögen. Sedan var det dags att äta och så småningom dra sig mot F&S.

Nu ska jag nog borsta tänderna och krypa ner under täcket. Bara tre nätter kvar att sova ensam! Ska ringa M och sedan kommer jag nog slockna rätt så snabbt. Har varit jättetrött idag! Kunde aldrig somna igår, antagligen för att jag sovit så bra i helgen. Men det behövdes också! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)


Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar