söndag 14 februari 2010

14 feb

14 februari, menas ju att det är Alla hjärtans dag idag. Har ni blivit uppvaktade ? Jag har iallafall fått ett sms från min bästaste Mia. Hon är bara för go! Miss you baby.

Igår blev det jobb, 17-00. 7 timmar och OB är ju bra, klirrar fint i en fattig students kassa! Restaurangen var fullbokad, så det var massor att göra. Kom in i det rätt snabbt faktiskt, så det gick bra. Fick mycket beröm, och det lever man ju lite längre på :) Jag blev uppskriven på "ringlistan", så hoppas på att det ska passa sig med jobb någon mer helg.
Idag ska jag inte göra ett skit. Skriva lite läslogg kanske... läser mer än skriver :P Har ca. 3 böcker att skriva om så det är väl bara att sätta fart... 15.30 ska jag och titta på innebandy. Det var väl min dag!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar