torsdag 18 februari 2010

Economy

Ja det är minsann inget lätt ämne. Glad att jag fick jobba förra helgen så jag fick in en extrapeng, med tanke på veckans shopping... Inte för att jag köpt sådär skitdyra grejer, men för en annan som har sommarjobbspengar att leva på (förutom studie- och bostadsbidrag) på ett år är egentligen det mesta utöver vad plånboken klarar av, med tanke på att jag går ca 600 kr back på hyran varje månad, för studie- och bostadsbidraget täcker inte allt. Sedan ska man ju ha mat också! Jag är så glad att jag har min familj. Utan dem hade jag aldrig klarat att plugga utan att ta studielån! Men det kommer vara så värt det när jag slipper betala tillbaka flera 100 000 kr när jag är klar. Ett lån jag skulle få betala tillbaka i flera, flera år :O

TACK alla ni där hemma. Ni betyder så mycket, på alla möjliga sätt och vis!

1 kommentar:

  1. Ja tänk att kunna gå ut och sätta sig längs husväggen på rasterna. LÄNGTAR :)... Hoppas allt ät bra, går ju om varandra helt nu när vi är delade. KRAMAR

    SvaraRadera