torsdag 18 februari 2010

Me so happy

För i morgon får jag åka hem till Dalarna igen :) Var ju inte planerat direkt, men nu blev det ju som det blev. Ska bli skönt att få vara hemma ett tag igen! Hoppas på att mamma kan följa med ner hit under v.9. Hade vart jättekul! Och skönt för henne framför allt. Hon som sliter så där hemma med hästarna :/ Nu kommer jag iallafall hem i morgon och avlastar henne :)

Skola om en 45 min ungefär. Ska redovisa Till vildingarnas land. Idag har jag och Cis hunnit med en promenad som går genom Herrhagen, passerar Haga och sedan runt Sundsta sjön och hemåt igen :) tar nästan en timme. Vi har även hunnit med stan en snabbis igen :P Idag köpte Cis en kort, svart skinnjacka. Assnygg! Jag köpte bara ett vitt linne och röd nagellack på H&M. Sådant behövligt :) Nu tror jag en outfit är klar för en kväll Vasaloppsstältet iallafall :D Ska bli riktigt kul med lite annat i Mora. Kul när det händer något och det är lite annat folk ute än de gamla vanliga!

Dags att gå till buss'n! Ha en fin fin dag :) P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar