lördag 20 februari 2010

Lördag


De varnar för snöstorm, och ja nog är det storm. Men det snöar just inget, iallafall inte här! Tycker inte det behövs mer snö nu. Vill ju ha vår! :P Längtar till man kan sitta ute i någon snödriva och steka, gött! Det sägs ju att efter Vasaloppet vart blir det vår, och det är ju inte så långt dit :)
Funderade ett tag på om jag skulle ut och skotta snö, men tror inte det är så stor idé. Har inte kommit så mycket, och mer lär väl komma och så blåser allt bara omkring så jag avvaktar. Något mer som blåser omkring är flaggan :P Den lär väl blåsa sönder, men här ska det flaggas ;)
Har vart ute i stallet och gjort klart. Hästarna fick komma ut lite senare idag, Curry gillar inte när det blåser och det är väl inte så trevligt uteväder överlag heller... Jag ska nog knö ner mig någonstans här och läsa lite Gilly Hopkins. Hade fått för mig att det skulle vara en tråkig bok, men ack så fel jag hade :)

P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar