onsdag 17 februari 2010

Bra dag!


Idag har jag och Cis faktiskt vart på stan i två omgångar :P Är ju så lättsamt när man bor mitt i smeten (mitt-i-smeten-brudarna, haha. Internt..). Så nu sista svängen blev det ett par svarta jeans leggings för Cisens del, och jag köpte en kort "jacka" på Gina. Julklappspengar är bra skit :) För farmors har jag köpt en lång blå/vit-rutig skjorta från Vero Moda och för en del av mormor och morfars den här jackan :) https://www.ginatricot.com/#/product/28302900

Snart åker vi hem för lite "sportlov". Har man inget får man göra sig ett eget :P Tror jag klarar mig utan de två lektioner som vi har nästa vecka. Idag är en bra dag. Jag mår bra idag! Tror vårkänslorna börjar sätta in. Nu ska jag dammsuga och skriva lite läslogg... har ju inte gjort det än. Men har iallafall läst ut Alice i Underlandet, men det var väl en knasig bok må jag ju säga!

P&K/ little J

1 kommentar: