onsdag 17 februari 2010

Läslogg & efterfest

Det suger verkligen att skriva läslogg... Och det är bara för att de ska se att vi läst böckerna, inget annat. Jag kommer aldrig i hela mitt liv bry mig i om Pippi är av platt, rund, dynamisk eller statisk karaktär! Undrar hur tentan kommer se ut egentligen?

I natt vaknade jag av ett himla liv. Klockan var 03.15 och insåg rätt snabbt att någon hade efterfest (?!). Ja här kan man då aldrig sluta förvånas. Oturligt nog var det i lägenheten intill som det var massa folk och alldeles för hög musik som spelades. Vad är det för mening med att sitta i en sådan liten lägenhet och spela så hög musik att man måste skrika för att göra sig hörd? Detta är ett fenomen jag aldrig kommer förstå mig på. Det är då en sak som är säker.
Tur att jag inte hade skola idag och skulle upp tidigt. Och jag tackar gudarna för öronproppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar