måndag 22 februari 2010

Måndag

Just nu mår jag si sådär bra. Förkylningen är dock bättre! Det är ju positivt. Men förövrigt har jag tappat motivationen för det mesta. Segt... Vaknade 8.30 och såg att solen sken så fint. Men när jag såg på termometern (-27) kändes våren helt plötsligt väldigt långt borta igen. Hästarna var det ingen idé att ta ut så jag gick och la mig en stund till. Fan jävla vinter! Nu räcker det, försvinn med dig! Jävla äckel.
Egentligen ska jag väl inte skylla på vintern... är väl inte riktigt där felet ligger. Men det är så mycket lättare när man kan skylla och vara arg på något! Våren piggar ju ändå upp en del.

Neej nu ska jag ladda upp med massa te och bänka mig framför tv:n. Snart är det väl dags för skidor igen, och självfallet hejar vi på Anna även ikväll! Charlotte Kalla kan ju gå och dra något över sig. Där har vi en riktig bitterfitta! När ska hon växa upp och kunna glädjas åt andras framgångar?! Tönt.

Ha en bra måndagskväll! P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar