måndag 8 februari 2010

Rödögd


Cissi myser ute i solen, våren -09


Jag tror minsann jag börjar bli rödögd som August i Pelle Svanslös-boken. Den är nämligen den tredje boken jag stoppat näsan i idag. Och kan ni gissa om läsa-bok-måttet börjar bli rågat för dagen? Hade jag vart ni hade jag gissat på "ja". Men nu har jag läst det jag ska, iallafall när det kommer till de skönlitterära böckerna. Borde läsa i "Barnbokens byggklossar" också, får se vad som hinns med till kl. 20. För då ska jag och Cissi ha terep, som vi så fiffigt kallar det! Vi är trötta på att bara umgås med böcker :P Vi har ju visserligen vart ute och promenerat idag. Lite drygt en timme var vi ute. Solen visade sig även här på eftermiddagen, så det var väldigt skönt att få komma ut en stund! Våren börjar närma sig, tur det går åt rätt håll. Älskar våren!

P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar