måndag 15 februari 2010

Dagen

Dagens göra: Bussåkning en si sådär 5 ½ timme
Dagens beroende: Ritter SPORT, Dark Whole Hazelnut
Dagens outfit: Bekvämt
Dagens mående: Förkylt...
Dagens bästa: Att tiden i skolan gick skapligt snabbt
Dagens sämsta: Snoret
Dagens irritationsobjekt: Folk som ger menande blickar till varandra
Dagens vill-göra: Dricka te och sova
Dagens måste: Läsa Till Vildingarnas Land, innan jag blir kickad ur min studiegrupp

Nu lär jag ta tag i lite skolgrejer. Har kommit av mig helt medan jag vart hemma. Vilket har vart jävligt skönt! Dags att samla ihop sig igen och trycka ner sig i böckernas värld.
För att göra ett instick. Nu får alla normala program på TV börja någon jävla gång!

P&K/ little J

5 kommentarer:

  1. Och vilka program är det som du vill ska börja??

    SvaraRadera
  2. DHW tex, och alla andra de där programmen :P Sen börjar det ju nåt nytt, Cougar Town tror jag det hette. Nu går det ju bara massa tråkiga repriser eller bara skit :P Vill ha lite ordning i vardagen ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha okej, då tittar vi på olika program. för jag tycker det är bra program nu.. :) bygglov, simon och tomas, spårlöst, lets dance, robinsson (som varit), familjen annorlunda, halv åtta hos mig, tought love.. ja osv osv. :) men cougar town kan nog vara kul och kolla på ! när börjar det??

    SvaraRadera
  4. Jo, jag gillar också Let´s dance. Glömmer dock alltid bort när Tough love går, för det har jag sett ungefär en gång och tyckte det verkade bra :P men jag tänker mest på de här vardagsprogrammen... Men smaken är ju som baken :) och tur är väl det!

    SvaraRadera
  5. ja absolut !! :) jag tror det går på söndagar.. :)

    SvaraRadera