fredag 19 februari 2010

ANNA Orsa HAAG


I Orsadräkt och allt :)

Idag är man banne mig en extra stolt Orsing :D Det är även första gången jag någonsin gråtit när jag tittat på sport på tv! Jag var laddad som en tok hela loppet, satt här hemma själv och skrek så Nicke valde att byta rum :P Och när hon svängde upp mot sista biten mot mål så kom tårarna. Det bara vällde över mig! Sååå lycklig :) Mamma jobbar, så hon var nog säkert hos någon tant och tittade och skrek, pappa i sin tur har åkt på brandutryckning, så jag fick sitta här och skrika och gråta i min ensamhet ;P Känns helt obeskrivligt sjukt att en person som man känner, som man lekt med och till och med tränat och tävlat för samma skitklubb som, är så på tv och vinner OS-silver! Som sagt, obeskrivligt :) Unnar dig all lycka Anna! Det där var du verkligen värd!! I morgon hissar vi flaggan här på Sandhed!

GRATTIS ANNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar