tisdag 7 december 2010

37 frågor

1. Vad är ditt mellannamn? Har inget :)


2. Vad heter dina föräldrar? Anna-Lena Jackson, Rodel Eriksson.


3. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar Johanna precis som det är :) Fina flicknamn sparar jag till min/mina kommande flicka/flickor ;)


4. Vilka har du vart tillsammans med? Varvade mellan några boys i lekis och på lågstadiet. På mellanstadiet var mitt nuvarande hjärta min stora kärlek, vilket han är nu också ;) Men innan vi blev vi igen lär jag lämna plats för några andra... Ludde, Niklas och Krille på högstadiet, Marcus på gymnasiet. Och nu Mats igen, gammal kärlek rostar aldrig :) ♥ (tur man slapp nämna vilka man dejtat! :P)


5. Vem vet mest om dig?
Mamma.


6. Vad gör du på fredagskvällar?
Beror på om hjärtat är på hemmaplan eller inte. Annars spenderar jag såklart fredagen med honom, på ett eller annat vis :)


7. Hur var din barndom?
Världens bästa, enligt mig själv :P Trygg och mysig. Hade vänner och familj alltid nära.


8. Har du någonsin vart full?
Japp!


9. Har du någonsin testat droger?
Nej, inget för mig!


10. Röker du?
Nej.


11. Snusar du?
Samma svar på den frågan också :)


12. Vad gjorde du för exakt ett år sedan?
Förra året vid den här tiden mådde jag inte så bra. Det mesta var kämpigt. Fick kämpa i skolan med matten, och levde vidare på att jag ständigt överraskade mig själv och lyckades med eländet. Väldigt bra också! Längtade till julen och familjen.


13. Bästa minnet från sommaren?
Allt! Jobbet, kärleken, vännerna, kryssningen, dagarna i Örebro, bröllopet. Bästa sommaren på riktigt länge ♥


14. Ser du fram emot något just nu?
Jul och nyår, och allt härligt som det kommer innebära ♥


15. Hur många tabletter tar du dagligen?
1 tablett


16. Hur skötte du skolan?
Bra :) Hade väl någon down-period under högstadiet, men repade mig i nian igen.


17. Vilken var den bästa tiden i ditt liv?
Låter som jag vore död :P Men hittills har den bästa tiden i mitt liv varit när jag var på topp med ridningen. Genomgår även en väldigt bra tid nu också ;)


18. Vilken var den värsta tiden då?
2004 och 2009. Hände mycket då, på både gott och ont såklart. Nu kan jag se saker från då från en ljusare sida. Allt som sker har en mening, det är vad jag tror :) Hade inget av det hänt då hade jag nog inte haft det liv jag nu lever.


19. Vad får du ofta komplimanger för?
Att jag är bra på ridning, mitt utseende, mitt engagemang, min personlighet, att jag ofta är glad.


20. Är du stolt över dig själv?
Ja mycket :)


21. Är du kompis med ditt/dina syskon?
Ja! ♥


22. Vad står det i ditt senaste sms?
"I morgon kommer jag och tar dig ;)" Från Mats. Hoppas han inte tänkt jaga mig så långt ;P


23. Hur mycket väger du?
55 kg.


24. Var det här typ as cp mongo jobbigt?
Nej. Jag tycker att jag väger lagom mycket/lite :) Jag trivs med vikten som den är, och tänker inte särskilt mycket på den heller för den delen.


25. Anser du att du fötts med privilegier?
Ja det tycker jag. Tack vare min familj, där jag vuxit upp osv har jag haft de möjligheter jag behövt för att lyckas med det jag vill. Jag har en trygg familj som alltid kommer finnas för mig. Jag har haft tur ♥


26. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Som det ser ut nu skulle jag nog spara en del. Kan vara lycklig som inte har ett fett studielån att sätta igång att betala tillbaka om en månad :O Skulle nog resa, köpa grejer till lägenheten. Det är nog det som ligget närmast just nu :)


27. Vad heter den av dina vänner du lättast kan tänka dig skulle kunna skaffa 6 eller fler barn?
Caroline Wickman :D


28. Vad heter den av dina vänner du lättast skulle kunna se bli Usas nästa president?
Joel Jackson :D


29. Vad är enligt dig själv den bästa egenskapen man kan ha?
Självsäkerhet och självständighet.


30. Hur ser du på skönhetsoperationer?
Folk gör ju som de själva vill. Men på ett vis känns det snart som att alla ser mer eller mindre likadana ut, och man vet snart inte vem som är "äkta". På så vis känns det lite tragiskt/tråkigt. Det är ju bra att möjligheten finns för de som behöver, men tycker inte att den ska missbrukas.


31. Vad heter personen som senast gjorde dig irriterad?
Människan som desginat klänningen jag beställde från nelly.com. Den var ju hemsk :P


32. Vad heter personen som senast gjorde dig riktigt riktigt glad?
Mats ♥


33. Vart kommer din släkt ifrån?
Våmhus och Orsa.


34. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?
Finland.


35. När var du där?
September.


36. Saknar du någon just nu?
Ja, många.


37. Vart är du uppväxt?
Bjus och Sandhed.


Har ni fått lite mer kläm om mig nu? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar