lördag 11 december 2010

helg

Redan lördag, söndag i morgon vilket innebär bilfärd igen. Det går för runt :P 2 veckor av praktiken har passerat, 1 ½ kvar sedan är det jullov. Jisses, vilket tempo livet har nu. Hänger inte riktigt med, snart har ju halva december redan gått också. Det är bara att hålla i hatten och följa med så gått det går. Hjärtat och jag var in på Elgiganten innan vi åkte norrut igår. Han inhandlade Kinect och två spel, så igår spelade vi för fullt hemma hos svärmor!
Idag har det snöat en del och jag och Curry har vart ute och ridit en timme. Det var skönt! Bra terapi för själen att få komma upp på hästryggen och rensa tankarna. Behövligt! Jag är fortfarande hemma på Sandhed, ska väl ta Volvon ner på byn snart igen. Duscha lite, och kanske röja i lägenheten. Om jag orkar... Känns väldigt omotiverat till det, men känns bättre att åka i morgon om det är tipp topp. Har lite huvudvärk också, hoppas att det inte är något skit på g, vill inte bli sjukis igen. Ikväll vet jag inte vad det blir riktigt, middag hos svärmor och svärfar iallafall. Sedan kanske det blir att tatuera sig? Återstår att se.

Det var lite från mig, ha en fortsatt trevlig helg :) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar