torsdag 2 december 2010

finheter

Sittbänk
Hatthylla


Byrå


Finns så mycket fint jag vill ha, allt från klänningar till möbler och inredningsprylar. Dessa tre skönheter hade passat mig perfekt känner jag!
Hittat fina klänningar på Nelly också... åh om man ändå vore gjord av pengar! Bara ibland... Jag tänker i alla all unna mig något fint till examensdagen. Det är jag lätt värd :) Efter alla dessa år i skolbänken så är jag värd hur mycket som helst kan jag tycka :P Lägenheten är redan inredd, i huvudet. Det pirrar till i magen så fort jag tänker på den, vilket jag har mest tid till när jag ska sova, vilket i sin tur inte är så bra för det blir väldigt svårt att somna när man är uppspelt :)
Åh vad jag önskar att det inte finns någon ände på denna dröm som precis tagit fart och fått sig en sådan fin grund! Snälla gode gud, låt mig få behålla den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar