måndag 6 december 2010

summering

Bild från förra helgen. Jag och Marwin, det nyaste tillskottet i familjen Jonzon/Liljeberg. JAG fick honom att somna! Det kommer jag kunna leva på ett bra tag ;D

I fredags var jag och hjärtat på kalas hemma på Sandhed. Mammas tur att firas, och idag fyller hon 45 år (vi firade i förväg). GRATTIS älskade mamma
Det var mysigt att träffa familjen igen :) Ni är för roliga! Moster, mormor och morfar var på plats. Brorsan var och friade i Våmhus ;) När vi kom till lägenheten duschade jag och dog i sängen. Fy så trött jag var!
Lördagen bjöd på mer ihållande kyla, innebandy, glöggmys med familjen Jonzon/Liljeberg och efter det avslutades kvällen hemma hos svärmor och svärfar med sällskapsspel.
Igår städade vi ur massa grejer ur skåp och kylskåp, var behövligt! Skönt att få det gjort. Efter det åkte jag hem och red, och vid 17-tiden bar det av ner hit till Karlstad igen! Jag ger helgen 10 toasters av 10 möjliga :) Mycket mysig!! Mer såna vill jag ha. Ser dock ingen anledning till att det inte blir så, nu när julen står bakom hörnet :) MYS!
Idag har jag varit på praktiken till 15.30. Efter det åkte jag hem till stan, gick till Lundbergs och lämnade påskrivna hyres- och garageavtal (iiiiiiihh :D)och fick med mig mer papper hem, efter det handlade jag lite på Hemköp. Kom hem strax innan halv fem, och nu ligger jag i soffan. Skulle kunna somna när som helst... idag har jag varit rekordtrött. Hoppas det inte tänkt fortsätta så, kan bli lite jobbigt då. Därför tänker jag hoppas i säng i tid i kväll! MÅSTE!!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar