fredag 31 december 2010

Happy New Year ♥


Jag och älsklingen har startat årets sista dag med sovmorgon, mysfrukost och soffhäng. Snart ska vi åka upp till Sandhed för att måla sängar (älsklingen) och fixa stallet (jag). Sedan blir det korvgrillning på gården och dags för att göra sig fin för kvällen. Tror jag bestämt min outfit ;)
Det här året, framför allt den sista halvan på det här året, har vart underbart. Hoppas det fortsätter i samma spår :) Har svårt att tro annat faktiskt. Allt som hänt/händer känns så himla rätt! Det är skönt att ha hittat "hem" så att säga :) Har så himla mycket att se fram emot. Flytten med älskling, jobbintervjuer som förhoppningsvis ger utdelning, våren, sommaren... ja allt! Jag är lyckligast i världen :D
Ska försöka knåpa ihop en årskrönika som alla andra. Men inte idag :)


Önskar er alla en fantastisk kväll & ett gott nytt år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar