torsdag 23 december 2010

Dagen före dopparedagen

Mys!! :) Det enda som fattas nu är min prins att mysa med. Får hålla ut lite till ;) Snart lördag!
Gillar inte att komma hem så sent (som igår). Man hinner inte få någon julkänsla! Hade helst velat ha jullov redan förra veckan. Men nu är det som det är :) Här hemma är det i alla fall hur mysigt som helst. Vi har lätt den finaste gården här i Orsa! Det är jag helt säker på :) Pappa och Joel har tänt massa islyktor över hela gården, eldat i eldkorgen och glasverandan gör en hel del på huset! Ser riktigt flott ut :) Ska ta kort någon dag så ska ni få se! Har tagit kort på våran gran som vi tagit in och klätt idag. Den slår nog många granar ;D toksnygg!

rätta mig om jag har fel? (tryck på bilden för större storlek)

Idag har jag öppnat en kuvert som har legat här hemma i en vecka typ. Mamma har inte vågat öppna det, och jag hade ingen aning vad det kunde vara som kom till Orsa och inte Karlstad där jag är skriven! Men nu, nu vet jag :D Blev väldigt glatt överraskad kan jag ju säga! en av de bästa julklapparna jag kunde tänka mig. Tänk att jag har lite flyt ändå? Mamma rös över hela kroppen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar