onsdag 1 december 2010

vardag


dagarna rullar på. desto snabbare nu när det är praktik! tröttheten slog till idag. måndag och tisdag har gått bra, men visste att den skulle komma ikapp mig någon gång :) man är ju inte van med såna här dagar. men jag kommer väl in i det rätt snabbt :) igår frågade en gosse mig om jag skulle jobba hos dom när jag var klar i skolan. jag svarade något i stil med; ja det vet man aldrig. någonstans ska jag jobba iaf! då sa han; ja annars får du väl jobba som diskplockare på Score (sportbar i stan)..! tror ni jag höll på att spricka av skratt eller? hahaha! snacka om att slå huvudet på spiken :D ja det är kanske det jag får ta som straff för att jag tackade nej till Kulskolan. you never know ;) men att sluta som diskplockare hoppas vi väl på att jag inte ska behöva efter 3 ½ år på ett universitet :P

2 kommentarer:

  1. annars är ju score ett ganska trevligt ställe så gräv inte ner dig för tidigt ;) haha

    SvaraRadera
  2. Kan inte göra annat än att hålla med dig kära vän ;D Haha

    SvaraRadera