tisdag 21 december 2010

Tisdag

Vilket innebär inget DHW denna vecka. Denna tisdag (21/12) innebär däremot att det exakt på datumet är en månad kvar till examen!! Crazy om något?! Jag kan även räkna mina praktikdagar inklusive skoldagar, som är kvar, på två händer. Snurrigt :D Jag har bokat klipp+slingtid på fredag förmiddag (21/1) för att få håret i ordning till cermonin :) En kul grej bara. Vi har ju ingen bal precis, men man kan väl får vara lite fin ändå :D Det är ju inte varje dag man tar en universitetsexamen precis. Det får en unne sig (för att ta in lite värmländska :P)!
Nu ska jag ta och göra ett sista ärende på stan, för i morgon hinns inte sådant med. Då har jag bara en destination i sikte när skoldagen är slut ;) Lär klä på mig också. Det är ju tokkallt ute!! Fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar