söndag 26 december 2010

Klargöra

För att klargöra inlägget "Komedibloggen?!" så är det som så, för det första: det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill. Jag har aldrig påstått att jag är perfekt, för det vet jag själv att jag inte är. MEN jag skulle aldrig och har heller aldrig betett mig på det viset mot mina föredetta pojkvänner. Så det kan ingen komma och påstå. Och att det jag skrev i inlägget inte var sant, vem är det som ljuger egentligen? :P Allt är sant. Jag var i lägenheten själv när hon var här. Visst hennes grejer än hennes, men bara för att man får saker gemensamt betyder det inte att man har ensamrätt till dem. Inte i min värld iaf :) Men man trodde ju att fröken skulle nöja sig efter besöket här, men så var ju inte fallet. Förstå mig rätt, jag är också människa och har rätt att bli less då och då. Som sagt, jag är ju inte perfekt :P Det är inget normalt beteende och ge mig ett exempel på någon person som skulla acceptera det och tycka att det är ok. Hon själv skulle inte digga det så hårt tex. Ni kan få hoppa på mig hur mycket ni vill, men lämna åtmistone Mats utanför detta. Ett as det är han inte. Det om något är väl omoget att påstå? :) Så mycket som han ställt upp. Nej, as det är han inte. Ett big NO NO på det :) Men det är ju lite skoj att några "haters" har gjort sig till känna. Ni har varit borta ett tag ;) PUSS

1 kommentar:

  1. *piskan* smack! go kusin! ses imorgon, puss å kram <3

    SvaraRadera