måndag 13 december 2010

Dagen ♥

Gillar min tattoo. Har nog inte fattat att den kommer sitta där för evigt :P Idag frågade en elev om det var en riktig tatuering jag hade där. Först förstod jag inte vad hon pratade om haha :D Kommer nog ta ett tag att vänja sig, även om den inte är så stor. Men jag blir glad varje gång jag ser den :) Tack hjärtat mitt för den! ♥
Det börjar närma sig jul. Drygt en vecka kvar på praktiken bara :) Det är så mycket som ska hinnas med under jul/nyår. Funderar på hur jag ska hinna med allt :P Men allt går bara man vill. Nu ikväll har jag suttit och förberett en lektion jag ska hålla i i morgon. Jag har fått äran att introducera en ny bok i svenskan, det känns kul att ha något "eget" att jobba med! :) Så i morgon ska vi gå igenom vokaler och konsonanter, långa som korta, mjuka som hårda. Kan bli bra :) Hoppas de kommer förstå vad jag menar bara :P Men de lär ju ha gått igenom detta förut på ett eller annat vis, de går ju ändå i 4an nu. Första gången jag sitter hemma och förbereder något, min handledare har förmågan, på gott och ont, att köra på "känn"/erfarenhet/improvisation. Kalla det vad ni vill :P Vilket betyder att jag också får hänga med på detta. "Du kan väl ta det och det i eftermiddag? Du vet det där och den där boken!" Kan vara bra för mig. Då slipper jag fundera för mycket innan och kör bara på istället. Funkar bra faktiskt :) Det blir inte så blodigt då, eftersom jag har förmågan att bli nervös och överplanera :D
Har tagit min första chokladsnögubbe som jag fick i present av klassen på Julfesten :) Fick snögubbarna och ett doftljus, vanilj. Jätteskoj :)

Nu blir det sängen! PUSS ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar