måndag 20 december 2010

Att tycka synd om mig själv

Nu ska jag vara lite gnällspik ett par rader, eller tre :P Om jag säger såhär; det sög att älskling med familj åkte till fjälls utan mig igår!! Jag vill ju också vara där och mysa, bada utomhus-jacuzzi, basta, åka pulka och sånt. Orättvisa! Det är det enda rätta ordet. Istället ligger jag här i min soffa och får lova att slita 1 ½ dag till på praktiken. Känns iallafall bra att jag redan har betat av en dag (idag)! Firar julen hemma i Orsa med mina kära, och åker upp till hjärtat på lördag. Får iallafall två dagar med familjen Sjöström! :) Får nöja mig med det, och tokhoppas att Han får vara hemma över nyår också och inte behöva åka iväg på jobb. Då blir Johanna riktigt ledsen i ögonen :(

Neej, nu ska jag fortsätta med mitt vardagsslit som aldrig verkar vilja nå någon ände. För nu vankas det nämligen lite tvättstuga! Yeeeeei! Not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar