onsdag 8 december 2010

Jobb & bostad

Har kommit fram till en grej. Madds har jobb, men ingen bostad. Jag har bostad, men inget jobb. Haha :D Det borde väl lösa sig helt och hållet för oss båda tillslut? Jag hoppas och väntar spänt på ett mail eller ett telefonsamtal om att få komma på intervju. När jag var in och lämnade och fick papper om lägenheten och den kommande flytten frågade jag bara för skojs skull om de hade fler lediga lägenheter. Men Sivan sa att det inte fanns en enda att hyra ut. Tror banne mig jag och hjärtat hade flyt! Hade inte förlåtit mig själv om jag hade tackat nej till den här lägenheten. Med det läget, fräsch är den och inte alltför dyr med tanke på alla positiva grejer. Det här blir bra. Riktigt jävla bra :) Känner att jag redan stortrivs!


Snart tar jag med mig den här token och flyttar till Vasagatan :) Och i morgon får jag träffa honom igen




listan/frågorna i förra inlägget hittade jag hos Alexandra (mangsalexandra.blogg.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar