torsdag 16 december 2010

upp&ner

Livet blir aldrig enformigt (på gott och ont) när man delar det med en rallare :) Älskling som de senaste torsdagarna kommit hem till mig, blir kvar i Hällefors och åker vidare ner till Eskilstuna i morgon bitti. Hoppas han får åka hem samma dag så jag får se honom lite innan julafton ialalfall :( Röriga jobb... Så nu sitter jag och letar efter alternativ att ta mig hem i morgon. Måste nämligen hem. Önskar att klockan kunde gå lite fortare... är så sjukt trött så jag skulle kunna gå och lägga mig nu på stört. Får nog bli en extra tidig kväll ikväll. Dusch, packning, PH, lite kvällsfika, Pepparkakshuset (Hammarbyserien) och sen tack och god natt! Låter som en idé.

Från det ena till det tredje så vann vi spökbollsfinalen idag, vilket inte var så uppskattat från elevernas sida :P men de lugnade ner sig rätt snabbt, de fick ju pokalen iaf! ;P En rolig grej tycker jag. Sådant borde man göra oftare. Har tvättat av mig krigsmålningen för ett tag sedan, folk lär väl tyckt att man inte såg klok ut på vägen hem. Men det bjuder jag på ;) Bilder dyker väl upp så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar