måndag 24 januari 2011

120 knyck

Ja jag hinner då knappast med :) Vi tar det hela i en väldigt förkortad version. Helgen har varit underbar! Är såå nöjd med min examensfest. Så många betydelsefulla samlade på en och samma plats :) Elins ( min kusin) pojkvän Johan spelade gitarr och vi sjöng ända in på småtimmarna. Jag och älskling gick hem, tror vi var hemma runt kl 3 :P Jag fick väldigt fina presenter. Massa bra till flytten och så :) Tack så jättemycket!! Av Mats fick jag det tillhörande halsbandet till min zorn-ring. "Har man ringen ska man ju ha halsbandet!" var hans kommentar :P Jag blev jätteglad! Ska se om jag får in någon bild på det :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Ska nog lägga mig i sängen och ladda för min kommande jobbdag, 10 timmar. Massa nytt som ska in, och möten på det. I can do it! :P
Hörs mer i morgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar