fredag 7 januari 2011

Fredag

Kvällsmyset med Emma slutade med middag och hockey på bowlingen istället. Men det var ju mysigt det med :P Men ikväll ska jag och min kusin fredagsmysa. Vi har planer på att laga mat och bara prata massor! En perfekt fredagskväll :)

Om ett par dagar bär det av ner till stan igen. Men fram tills dess tänker jag njuta av att ha rapporten färdigskriven och av sista helgen i Dalarna innan allvaret drar igång igen. I morgon ska jag kika på innebandy (brorsan spelar) och Tour de Ski på tv. Innebandymatchen hinner bli klar precis i tid till Anna ska bestiga skidbacken :) Det blir en bra avslutning på mitt jullov! Längtar ner till min brevlåda i Karlstad, för där ligger en bok jag beställt från Adlibris. Bestämde mig för att köpa Pepparkakshuset eftersom det är omöjligt att låna den då den är utlånad precis överallt. Nu får jag min egen :) Orkar inte vänta i hundra år på att någon annan ska läsa klart den. Tänker köpa den tredje boken också, "Vyssan lull". Hade kunnat göra det när jag köpte Pepparkakshuset, men ja :) Gör inget om jag gör det sedan, det är ju ändå fri frakt.
Gjort adressändring också (så svårt var det inte ;P). Fr.o.m den 1/2 har jag ju en annan adress, och överger min Södra Kyrkogata :( Tur vi har nära till varandra och kommer ses rätt ofta, typ varje morgon när jag hoppar på bussen till jobbet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar